After years together, Petr and Hana share their unspoken erotic fantasies. What begins as an innocent conversation gradually turns into curious experimentation with a non-monogamous approach to their relationship. This debut by Tomasz Wiński boldly explores various forms of intimacy and the possibilities of its depiction on the big screen.
After years together, Petr and Hana, partners in work and in life, share their unspoken erotic fantasies. What begins as an innocent conversation gradually turns into curious experimentation with a non-monogamous approach to their relationship. But sexual freedom tastes differently for each of them. Without resorting to exploitation, Tomasz Wiński’s feature debut considers questions that are taboo for many couples. Borders of Love explores not only various forms of intimacy but also ways of depicting it on the big screen, since, among others, the protagonists themselves film each other on their mobile phones. Appearing in the main roles are Matyáš Řezníček and Hana Vagnerová, who collaborated on the film’s story and script as well.