A Weave of Light
What can you see on fragments of Super8 film? And is there any point in talking about it if you cut the respondents off mid-sentence? Hovering on the border between impenetrable abstraction and very specific perceptions, this fragile work imaginatively plays with the nature of the given medium, a love of which is only one of several personal confessions.