Agrilogistics
Here's work in progress that’s relaxing to watch. A stark, analytical and meticulous film which nevertheless pulsates with life as it demonstrates that machines, animals and people can function in a fascinating synergy. Does efficient industrialisation give you a sense of well-being or is it more likely to make you feel nervous? Whichever answer you give, Agrilogistics is a film that will have you reaching for those tomatoes.