Superheroes
A romantic film that briefly introduces us to the carousel of joys and fears of a couple brought together by chance. Or was it fate? Comic book illustrator Anna and theoretical physicist Marco are a pair of congenial Superheroes who, like so many other people, have decided to live together. After all, dealing with shared problems sometimes requires truly superhuman strength.
A romantic film that briefly introduces us to the carousel of joys and fears of a couple brought together by chance. Or was it fate? Comic book illustrator Anna and theoretical physicist Marco are a pair of congenial Superheroes who, like so many other people, have decided to live together. After all, dealing with shared problems sometimes requires truly superhuman strength. Every relationship has its crises and its idyllic moments – from a random encounter in the rain to serious conversations a decade later. The film’s structure presents the history of their relationship by following two timelines: the very beginning and ten years later. The carefully constructed episodes systematically take aim at viewers’ hearts and minds.