A Provincial Hospital
A provincial hospital in Bulgaria, Covid ward. This observational documentary draws our attention to the country’s antiquated healthcare system and reminds us of our attitudes at the time when faced with an unknown threat. A skilfully constructed survey of the bleak goings-on in an underfunded facility where, even when looking death in the face, people still manage to find their sense of humour.