A love story from beyond the grave, a tribute to the aesthetics of early cinema, and the fourth meditation on the various forms of hell. Creative duo Shazzula and Daniel Dujeux set off on another of their macabre strolls and, along the way, give shape to an original spiritual world which exposes human endeavour as futile yet, at the same time, romantically enticing.