The rules for a pack of tigers are the same as those governing a mystic community which plans to expel one of its members. The film hypnotically blurs the border between banality and magic, it awakens the tension and strength of traditions, and demonstrates that our lives are often formed by rite and ceremony. The line between grieving and dancing is often pretty thin.