Five 20-year-olds live a naive way of life that often just revolves around alcohol and having as much fun as possible. But their carefree existence is disrupted when one of them becomes seriously ill. The others learn of his illness at different times, which leads to misunderstandings, conflicts, and eventually the sick friend’s alienation from the group. The story tells of the superficial nature of their relationships, helplessness, and disenchantment with the youth perspective.