The elevator at a nursing home is the perfect place for a dancer to explore the limits of his body, memory, and the flow of time. Imprisoned by four walls, he is forced to face the helplessness of his own weakening body. Starring Pina Bausch’s long-time soloist Jan Minařík, one of the most important Czech dancers of the twentieth century.