The Last Day of Patriarchy
Nina is pregnant with Jakub’s child and today he is introducing her to his family. They are all gathered round his grandfather's bedside at the hospital. Nina is trying to put on a brave face but then she gets a surprising request from the dying relative: he wants to see her breasts. This prompts a discussion to which she is not invited - should the patriarch’s last wish be granted?