Šimon (46) has been suffering from insomnia for several years. Behind the illusion of a secure and happy life, he has a monotonous job he doesn't like, his wife looks down on him, his son doesn’t take him seriously, and Šimon has long since lost any hope for change. But then he discovers a 16-year-old YouTuber on his son’s computer whose ASMR videos finally help him to sleep. But he soon realises that the girl means much more to him than he had thought. The illusion begins to crumble.