PSH Neverending Story
Orion, Vladimir 518 and Mike Trafik are Peneři strýčka Homeboye (Uncle Homeboy’s Hoboes). Three lads from Prague, legendary rappers on the cusp of middle age, friends. Graffiti, the first attempts at rap, parties, fame, booze and drugs. Sky-rocketing popularity (but well-earned), downfalls, crises and comebacks. A cleverly shot, incisive triple portrait that flouts all the taboos.
Orion, Vladimir 518 and Mike Trafik are Peneři strýčka Homeboye (a.k.a. PSH – Uncle Homeboy’s Hoboes). Three lads from Prague, legendary rappers on the cusp of middle age, friends. It all started in the crazy nineties - graffiti, the first attempts at rap, parties, fame, booze and drugs. Sky-rocketing popularity (but well-earned), downfalls, crises and comebacks. And all this marked by a conspiracy which gradually morphed into an unshakable male friendship, a source of energy and creative ideas, and a reservoir of the individual inner strength required to ride out those critical moments. A cleverly shot, incisive triple portrait that flouts all the taboos and may well answer the question: “What’ll happen when there’s no more PSH?”