Vinland
Like many others, Daniil has decided to leave his native Georgia and move to Prague in search of better pay. Originally a teacher, he finds a job with Ukrainian laborers controlled by a Russian boss called Sergei and thus becomes a cog in the machinery that takes advantage of the work of illegal immigrants… Vinland looks at the lives of people who exist all around us but about whom we know so little because their identities disappear the moment they relinquish their passports to the mafia who are interested only in profit.