Fruits and Vegetables
Dorothy and Wojtek, mother and son. Wojtek struggles with obesity and with the fact that every morning his classmates see him get out of an old car filled with vegetables. Dorothy worries about financial difficulties – and about Wojtek… A loving drama about parents and children, about accepting oneself, and about a new dress that can change a lot of things.