Two couples in their thirties, heated discussions on the essentials of life unfolding between Madrid and the neighbouring countryside. Directorial star of Spanish film Jonás Trueba (The August Virgin, KVIFF 2019) is a master of soulful cinematic miniatures which don’t require long hours to convey profound, existential feelings infused with enchanting melancholy and gentle humour.