Decision to Leave
A strange death in the mountains, a mysterious widow, and a detective slowly discovering unwanted emotions. Can one silence the past for the sake of love? This stylish romance full of mysterious plot twists resists labeling as the South Korean master of the mystery thriller comes up with one great idea after another. A well-deserved best director winner at Cannes.