Men
Seeking to recover from a personal tragedy, Harper sets out for some quiet time in the picturesque British countryside. But a comforting peace is the last thing the surrounding forests and the deranged villagers have in store for lonely visitors. This atmospheric nightmare mix of folk horror and body horror makes inventive use of symbolic language and carefully dosed humor while nevertheless appealing to thoughtful viewers who might otherwise turn up their noses at the usual rural fright-fest.