Barcarole
Zdena, a young nurse, starts her first night shift at an old people’s home and immediately faces a difficult task: she has to deal with the body of a deceased client. A gentle portrait of faltering youth and a realistic tale of an encounter with death in a blend of physically intense moments and absurd humour.
Zdena, a young nurse, starts her first night shift at an old people’s home and immediately faces a difficult task: she has to deal with the body of a deceased client. A gentle portrait of faltering youth and a realistic tale of an encounter with death in a blend of physically intense moments and absurd humour. The screenwriting and directorial debut of well-known actor Igor Chmela, featuring excellent performances from his equally famous colleagues, Denisa Barešová, Lenka Vlasáková and Jan Kačer.