Crimes of the Future
David Cronenberg has set his latest film at an unspecified date in the future when people no longer suffer physical pain. Viggo Mortensen, Léa Seydoux, and Kristen Stewart star in another inimitably bizarre work by the Canadian icon of body horror as he asks where the “synthetic age” is taking us, what sex might look like in an era of newly discovered thrills, and who owns whose body today.