The Woodcutter Story
The optimistic woodcutter Pepe leads a quiet life in a small town in the north of Finland. But the situation changes when he loses his job. A darkly humorous existential drama about the search for the meaning of life in difficult times, The Woodcutter Story asks an insidious question: Is happiness fleeting or does it depend on one’s inner disposition?