Close
Thirteen-year-old Rémi and Léo are inseparable. Their intense friendship also involves an unusual physical closeness, which becomes the target of sneering remarks from their adolescent classmates and irrevocably disrupts their relationship. This intimately tender and oppressively painful film about growing up was considered by many to be the emotional pinnacle of this year’s festival in Cannes, where it earned the Grand Prix (ex aequo).