The Five Devils
Ten-year-old loner Viky lives with her parents in a small Alpine village. She differs from the other children, who mock her for her wild and bushy hair, not just by her skin color but especially because of her supernatural abilities. When her father’s sister Julia appears in the village after an absence of ten years, Viky uses her powers to slowly unravel dark family secrets... Léa Mysius has given this visually and aurally fascinating genre spectacle an extra existential dimension while capturing on film the small-town mindset.