The Eight Mountains
Bruno hails from a remote Alpine village; Pietro is a son of the city. Despite their different backgrounds, the two men are bound by a strong friendship. Whether on their own or together, they are both searching for the answers to life in the high mountains. An intimate story set amidst the spectacular panoramas of the Alps and Nepal, The Eight Mountains took home the Jury Prize in the main competition at this year’s festival in Cannes.