Casting
Casting is stressful. Hanka (Jana Plodková), the casting director, is heading for a breakdown and her state of mind isn’t helped by the myriad whims of her actors (Vojta Dyk, Lukáš Pavlásek, Pavel Liška) or the unwelcome visits from her ex-husband, a desperate hypochondriac (Marek Daniel). A short comedy by Marek Najbrt with a truly stellar cast.