The Usual Suspects
Roger “Verbal” Kint, a survivor of an incident that left twenty-seven dead, sits in a police station and tells the story that led to the massacre... The neo-noir mystery thriller The Usual Suspects needs little introduction. Its meticulously constructed narrative, dark atmosphere, and top-notch performances are all the ingredients of a film that just demands to be enjoyed again on the big screen.
Roger “Verbal” Kint, a survivor of an incident that left twenty-seven dead, sits in a police station and tells the story that led to the massacre... The neo-noir mystery thriller The Usual Suspects needs little introduction. Its meticulously constructed narrative, dark atmosphere, and top-notch performances are all the ingredients of a film that just demands to be enjoyed again on the big screen. “That was a good experience for me because I found a role that I knew I could make stand out,” recalls Benicio Del Toro about his character Fred Fenster, who has become indelibly ingrained in viewers’ memories for his distinctive and nearly incomprehensible accent.