Rodeo
Lola Quivoron’s dynamic genre-bending Rodeo takes us into the disturbing world of Bordeaux's suburbs. An underground community of dirt bikers who like to perform stunts on the streets is shaken up with the arrival of Julie, a wild adolescent from the margins of society with a passion for motorcycles. This powerful debut took home an award from this year’s Un Certain Regard section at Cannes.