Back to the Future
Marty McFly, the Doctor, Einstein, and a flux capacitor. Robert Zemeckis’s cult movie about a teenager who travels back in time and so enamors his mother that he threatens his own existence is an action-packed ride full of unforgettable lines and violations of the rules of causality. Have a seat, buckle up, and get ready to go Back to the Future.
Marty McFly, the Doctor, Einstein, and a flux capacitor. Mad scientist Emmet Brown uses a “flux capacitor” to modify his now legendary DeLorean so that it can travel through time. Science-obsessed teenager Marty McFly accidentally takes the DeLorean thirty years back in time, where he so enamors his mother that he threatens his own existence. Robert Zemeckis’s time-travel flick offers up an action-packed ride full of unforgettable lines and violations of the rules of causality. The cult film continues to inspire filmmakers and entertain fans all over the world to this day. Jump back in time with Back to the Future.