A Trip to the Moon
Zoya’s voice is placed in a bottle. Something both ethereal and mechanical is shimmering in the air. Farid plans to construct a device which would enable him to record this invisible movement. Reality breaks up into tiny fragments; voices from the past and future start to materialise. Zoya sets off on a trip to the Moon. An electrifying film generated from brilliant waves, streaking through the air with tempestuous force. Shayannejad’s debut was produced by the independent filmmaking group Kamja Film.