Amir and Narges, two people in love, who might be described as having been born under an unlucky star. The young man is from a poor family background and, after he is laid off from his job as a waiter, he is forced to find work in a fishing community. Narges has a higher social status and comes from a “good family”. For the time being, they are keeping their relationship a secret. In order for them to marry, Amir has to earn enough money for a dowry. To add to his problems, he discovers that the fishery employing him is also involved in dishonest business practices… Behrooz Karamizade’s feature debut is a realistic drama set in contemporary Iran which eschews embellishment in order to depict a struggle for the right to love, an entitlement that shouldn’t be contingent on money.