Captain Faggotron Saves the Universe
Once again, the fate of the world hangs by a thread. Aliens are planning a ritual that could turn Earth into a homosexual planet. And the only one who can stop them is the superhero Captain Faggotron, who is nevertheless forced to ask himself one question: Is the world’s homosexualization really such a bad thing? Captain Faggotron Saves the Universe is an extravagant queer comedy that fully embraces camp filmmaking, reveling in flamboyance, artificiality, and above all the subversive lampooning of heteronormative popular culture. In today's world this kind of shock therapy is certainly not aimed only at fans of LGBTQ+ films.