Past Lives
Writer Nora and her childhood love Hae-Sung live thousands of kilometers apart, but they are connected by a deep bond. After more than twenty years, these two kindred spirits meet again in New York over the course of a few days. The unexpected reunion forces Nora to ask herself, “What if?” Told in multiple timelines, director Celine Song’s sensitive modern romance is a unique tale of two people who feel an emotional closeness even though their paths in life seem fated to pass each other by.