Twenty-seven-year-old Anna lives with her mother Hana in a small town on the Slovak-Hungarian border. Hana tries to protect her daughter so that she will not repeat her own mistakes in life, but instead of earning her daughter’s gratitude, Hana’s actions fill Anna with a sense of frustration and lack of fulfilment. When the young Gergej enters her life, mother and daughter are forced to reassess their relationship… Slovak director Monika Mahútová’s stylistically inventive graduate film looks at the bond between mother and daughter with understanding and subtle humor.