Stuck Together
Another dreary day in a small town. Viki, Sára, and Kiki, three inseparable friends since childhood, are planning to spend their free afternoon the same way they always do: vodka, cigarettes, talking about everything and nothing. But their group dynamic is different today, more explosive: one of them has reached the second round in a casting call for a modeling job, thus raising her chances of leaving this place of dashed hopes and dreams. Her friends might be willing to support her, if only their anger, sadness, and envy weren’t so powerful… A relentless but non-judgmental look at growing up without any prospects of a brighter future.