You Sing Loud, I Sing Louder
Beauty and tenderness hidden behind subtlety. A father and his twenty-year-old daughter, two people who have been separated from each other for too long, set out on a trip from San Diego to New Mexico. After years apart, they try to re-establish their relationship through the daughter’s problems with addiction. With every passing mile, they find that they have more in common than just a weakness for sweets. This road movie’s charismatic duo is portrayed by Ewan McGregor and his daughter Clara, and the two manage to imbue their characters with an inimitable charm and authenticity. A drama full of subtle humor and parental love, You Sing Loud, I Sing Louder had its premiere at SXSW.