Mom Is Always Right
“Don’t drink so much water, or you’ll get frogs in your tummy!” “Don’t eat melon seeds, or a tree will grow in your tummy!” How many times have we heard these and similar utterances from our mothers? You don’t want to believe it, but what d'you do when you know mom is ALWAYS right?