Battery Daddy
Battery Daddy works tirelessly day in, day out. He's in the remote control when we want to watch a cartoon, in a flashlight when we need to illuminate the dark. He powers a toy when we want to play with it. He’s always ready! But who will recharge him when he runs out of energy?