Dede Is Dead
A little boy and his doggie Dede are inseparable friends. They go out for walks together, they snuggle up together, and they fall asleep together. One sad day, however, they have to say goodbye: Dede is no longer. But does that mean they’ll never meet again? After all, the memories won’t fade, and we’ll have new friends, who maybe can’t take the place of the old ones, but they can help ease the sorrow.