Woody Harrelson is one of the most versatile actors around today: he is particularly valued for the formidable complexity of his acting craft, his intelligence and sense of humour. His Marcus in the delightful and heartwarming remake of the successful 2018 Spanish comedy of the same name is a noted basketball coach, whose career prospects are hampered by his own irascibility, stubbornness and lack of empathy. When Marcus’s foot fault becomes a series of missteps, punishment follows in the form of community service, which requires him to train a team of disabled basketball players. This cinematic lesson in humanity, with its masterful blend of humour and sentiment, is the work of Bobby Farrelly, co-creator of comedies such as There’s Something About Mary and Me, Myself & Irene.