Silent Panorama
Even a single sheet of paper is capable of depicting a highly creative and imaginative tale of epic proportions. In this poetic, animated miniature a drawing gradually comes to life before our eyes, telling a story not only of a wild boar on the run, but also of the ways in which people occupy the places that used to belong to nature.