Amálka is six years old. She loves her cat, her parents, and her gran and grampa. It’s summertime and all the little girl could wish for is for the day to turn out just as it should. Except that things are different. Her parents have shut themselves in a room and she can hear raised voices through the door, which isn’t normal. Something’s going on and Amálka has no idea what it is. In a superbly creative direction from Beata Parkanová, Tiny Lights follows a family break-up as perceived by a child: Through the keyhole, ear pressed to the door, everything seen at adult waist height. Each day has to end, and this one has brought Amálka to the point of no return. She feels the hurt as she drifts off to sleep, but she has also grown up a little.