A Different Man
Edward acquires his dream face but then discovers that, in his pursuit of a new self, he has lost touch with the old one. As he falls into a spiral of obsession, he pulls the audience in after him. Does appearance matter or not? And which option is more frightening? A brilliantly cast thriller infused with a disturbing sense of the grotesque, A Different Man is sure to attract audiences, and not just among fans of Lynch and Cronenberg. Sebastian Stan – winner of the Silver Bear at the Berlinale for his performance – lends his face to Edward in a film that turns the concept of the body horror upside down and right side up again.