"Pěšáci", "Attention aux hommes!", "Tanečnice", "Opakování"… These are just some of the string of hits by Prague band Tata Bojs. Always energetic, capable of myriad transformations, precise in their conceptual approach to the visual and musical interpretation of individual albums and concerts. It’s no surprise that Marek Najbrt (Champions, Protector, Polski film) decided not to go for the conventional documentary. He tells the band’s story as a playful collage, pieced together from a wealth of archive material and recordings of concerts and futuristic stage performances with the Vosto5 theatre company. Thus, unfolding before our very eyes is a portrait of a highly original band which, despite the alternative nature of its output, has earned its rightful place among the country’s top players.