Pierce
After Han is released from juvenile prison, where he served seven years for killing an opponent in a fencing match, he meets his younger brother and insists on his innocence. Jie believes him, and the torn brotherly bond begins to heal. Behind their mother’s back, Han helps Jie perfect his fencing skills so that he can qualify for the national championships. But the initially energetic clinking of sabres is slowly drowned out by silent doubts: is Han really innocent? Nelicia Low’s gripping atmospheric thriller offers a nerve-wracking duel between the ideals of brotherly love and the illusions that we project onto those close to us.