The Roundup: Punishment
When it comes to fighting criminals, Detective Ma has no equal. But when this hard-boiled cop has to take on an organization engaged in sophisticated online fraud, he has to call in the help of cybercrime experts. Like any good hardcore South Korean actioner, however, the film’s virtual intrigue is eventually resolved with a good old-fashioned shootout and bloody fist and knife fights. The Roundup franchise has attracted many fans in Korea and beyond with its straightforward, uncompromising action, and this latest instalment quickly became Korea’s second highest-grossing film of the year.