Roses, glitter, jockstraps. God’s gaze is everywhere, even in a gay sauna, especially when the steam rising above it veils a hint of danger. In his latest film, Joseph Wilson confirms once more his status as a filmmaker with an extraordinary sense of queer aesthetics; here he again shifts between elements of camp and authentic experience, between provocation and endless playfulness. An exhilaratingly intense adventure, with more kick to it than a puff from a bottle of poppers.