Allies
A wild landscape of rocks, flourishing woodland and deep chasms. The soil beneath the ferns comes alive with edible, medicinal and deadly colours; restlessness merges with unexpected kindness. Fungi as the magical spirits of the forest and guides to the collective unconscious, and this in a hypnotic form created in Mexico’s Laboratory of Experimental Cinema.