The aging Pietro is to receive a presidential award for his essays on teaching. His former student Teresa, now a distinguished professor herself, is to deliver the commendation speech at the ceremony. However, the two are former lovers who, one night long ago, shared their greatest secrets with each other, and now Pietro fears that his quite devastating secret may come out. In his latest drama, Daniele Luchetti presents a sweeping saga about a relationship in which dangerous liaisons unravel across multiple timelines to a soundtrack by Thom Yorke. All the while, he asks: Can we really trust anyone?