Cross My Heart and Hope To Die
Mila struggles as she remains unpaid at work and a love interest becomes a source of comfort through his constant phone calls. But a promise of hope may also lead to tragedy and sad love songs. Special Jury Mention in the International Competition at the 18th Pragueshorts Film Festival 2024.