Curiosa
Curiosa tells the story of overly curious Mary, who visits her boyfriend’s flat for the first time just to discover it’s been stripped bare of all personal belongings. After being denied an explanation, she climbs into his head. Winner of the Audience Award at the 18th Pragueshorts Film Festival 2024.