Oyu
It’s the last day of the year and night is falling on the small town of Toyama, Japan. A man goes to the public baths to retrieve a forgotten object. Once inside, however, the promise of a hot bath compels him to stay. Winner of the Grand Prix in the International Competition at the 18th Pragueshorts Film Festival 2024.